miércoles, 20 de junio de 2012

Twitter

Aquesta entrada fa referència a un recurs del que vam parlar durant una sessió de l'assignatura d'UDTIC: el Twitter, una nova xarxa social.
Aquesta, és una eina que fins ara no havia utilitzat mai encara que si que havia sentit parlar d'aquesta. És cert que no m'he acabat de fer amb aquesta nova eina perquè potser faig servir altres xarxes socials a les que estic més acostumada i on tinc tot el que busco.
La veritat és que penso que és un bon recurs ja que et permet seguir a aquelles persones que tu busquis sense la necessitat de que aquelles persones ho sàpiguen o sigui necessàri que et segueixin a tu.

Una de les coses que em va sorprendre de twitter va ser la @ davant de tots els noms. Bé doncs, a l'assignatura de UDTIC em parlat sobre això. Aquesta @ s'utilitza per mencionar a alguna persona i que aquesta ho sàpiga. És a dir si algú en una publicació seva em vol mencionar a mi haurà de posar per exemple @sandri.
A més a més, trobem els hashtag que permeten organitzar els grups. És a dir, ens permet organitzar i recollir tot allò que tingui a veure amb aquell grup. Per exemple, des de l'assignatura de UDTIC podríem utilitzar aquest hashtag per indentificar-nos: #UDTIC.

El twitter és una eina molt interessant que ja estic intentant integrar dins el meu PLE encara que em costa enrecordar-me de que existeix perquè tinc ja la costum d'actualizar altres xarxes socials. Espero que poc a poc pugui treure'n més profit d'aquesta nova eina.

No hay comentarios:

Publicar un comentario