viernes, 22 de junio de 2012

Recursos i reflexió de l'assignatura d'UDTIC

Bé doncs, per començar la meva penúltima entrada d'aquest bloc, m'agradaria fer un llistat de tots aquells recursos TIC que m'han servit per el treball col·laboratiu al llarg de la meva vida acadèmica fins ara:
 Tots aquests recursos m'han permès ampliar els meus coneixements i les meves fonts d'informació. Així, tal i com us vaig mostrar en una de les primeres entrades del meu bloc el meu PLE personal, després de fer aquesta assignatura he pogut ampliar notablement aquest ple i aquest ha sigut el resultat del meu nou PLE:

D'una banda, penso que com a reflexió final d'aquesta assignatura, podria dir que hem treballat de moltes eines que previament desconeixiem i d'aquesta manera hem pogut adquirir més recursos per posar-los en pràctica en el nostre dia a dia. A més a més, hem treballat de forma cooperativa i hem fet presentacions sobre diferents temes inquietants que ens han obert la mirada cap a eines i recursos de les TIC que mai no ens havíem plantejat.

D'altra banda, trobo molt important el fet que hagim relacionat l'assignatura amb la realitat propera que ens envolta. És a dir, volem ser mestres i per tant haurem de conèixer què és el que hi ha a dins de les aules escolars. Amb això vull dir que hem treballat la posada en comú per tal de conèixer les diferents realitats educatives que hi ha relacionades amb les TIC.
Així doncs, per acabar m'agradaria comentar a nivell general que aquesta assignatura m'ha aportat la possibilitat de conèixer molt més el món de les TIC, el qual cada cop hi és més present en les aules de Primària.

No hay comentarios:

Publicar un comentario