lunes, 23 de noviembre de 2009

Improvització a Seminari

Avui m'agradaria parlar sobre una activitat que vam dur a terme fa unes sessions de seminari. El nostre professor, el Jorge, va portar a classe l'idea de improvitzar una història, un conte, va resultar una activitat molt interessant i amb la que tots vam riure molt i vam passar una molt bona estona.
El desenvolupament de l'activitat va consistir en:
1. Separar la classe en dos grups
2.El component d'un grup havia de començar una història, i el seu grup, component per component havia de seguir el fil de l'història
3.Mentre un grup improvitzava el seu conte, l'altre havia de estar apuntant i miran tots els aspectes pròpis de la improvització i els nervis del grup contrari
Aquesta activitat ens va permetre assolir el control dels nervis, la improvització i l'enginy.
Va ser molt divertit ja que hi van haver persones, com jo, que es van quedar en blanc i no sabíen com continuar el fil de la història.
Jo era l'última del meu grup, i hem va tocar fer el desenllaç del conte...un conte..una mica envolicat i extrany que no tenia ni cap ni peus i que no sabía com concluir, al final hem vaig sortir com s'hem va acudir al moment! Però espero que la pròxima vegada estigui millor preparada pel que hem vingui a sobre!
Soposo que l'improvització, com tot, es qüestió de pràctica i de posar-se.
Per acabar, m'agradaria que si algú que no és del meu seminari llegeix això, que ho proposi al seu seminari si no ho han fet, perque encara que els nervis a vegades ens superen, una bona estona està assegurada!

No hay comentarios:

Publicar un comentario